HVORDAN KAN JEG BRUGE MILJØMÆRKET I MIN MARKEDSFØRING?

Miljøhensyn er ikke alene populært. Bæredygtighed er en global megatrend og en samfundsmæssig forpligtelse, en holdning der i første omgang breder sig som ringe i vandet i og omkring de industrialiserede lande. I fremtiden vil dokumenteret miljøhensyn være en forudsætning for al produktudvikling.

Kom ud af busken og brug din miljømærkning aktivt. En miljømærkning skal bruges effektivt i markedsføringen for at du hurtigst muligt tjener investeringen tilbage.

Læs her hvordan du effektivt når ud til mange flere kunder med Eco Brandings Markedsføringspakke.

Se også de 6 grunde til at din miljømærkning bliver en god forretning.

Regler for markedsføring med miljømærker

​Der gælder nogle helt enkle relger for markedsføringen med miljømærkerne.:​

Markedsføringen må ikke være misvisende. Dvs. der må ikke, ved brug af logoet, være nogen tvivl om hvad det præcist er, som er miljømærket.

Specifikationer for det pågældende logo, vedr. størrelse, tekst, farve og facon, skal overholdes.

Relevant information om brug af et miljømærke i markedsføringen, er en del af pakken, når Eco branding hjælper dig med ansøgningen. Du kan også finde guidelines på hvert miljømærkes hjemmeside.

Spørg hellere en gang for meget, hvis du er i tvivl. Kontakt os her.

Kontakt os

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​Uddrag af referencer - Se flere her >

Kontakt os

​Eco Branding v/Anette Jensen Smith

Baneskoven 17

9500 Hobro

Tlf.: 2674 1556

E-mail: ajs@eco-branding.dk

CVR: 33683073

Tilbage til forsiden >

Tilmeld nyhedsbrev